понеділок, 22 червня 2015 р.

Креативна освіта

      Креативність – важливий чинник, який сприяє успіху в багатьох сферах життя. Тому логічним і природним виглядає бажання, якомога більше дізнатися про розвиток креативності. Розвиток креативності безпосередньо пов'язаний з життєвим досвідом, рівнем знань, способом життя людини, з його особистісними взаємовідносинами. Розширивши свій кругозір – ставши більше читати, подорожувати, спілкуватися з цікавими людьми – ми робимо великий крок у бік розвитку креативності свого мислення. Адже креативне рішення – це, по суті, результат переплетіння різних знань. Так що колекціонуйте знання, емоції і враження.
      Розвиток креативності безпосередньо пов'язаний з життєвим досвідом, рівнем знань, способом життя людини, з його особистісними взаємовідносинами. Розширивши свій кругозір – ставши більше читати, подорожувати, спілкуватися з цікавими людьми – ми робимо великий крок у бік розвитку креативності свого мислення. Адже креативне рішення – це, по суті, результат переплетіння різних знань. Так що колекціонуйте знання, емоції і враження.
    Застосування креативних методів на уроках природничих предметів сприяє самореалізації учнів, дозволяє кожному проявити ініціативу, дослідницький підхід. Використання даних методів дозволяють учням розвивати творчу складову мислення, його механізми рефлексій.
    Розкриваючи зв’язок між інтелектом і креативністю, слід зазначити, що креативність – це сукупність якостей особистості і особливостей її інтелекту.
     Тому бажаючи розвинути креативне мислення потрібно:

  • сприймати себе як людину творчу і різнобічно розвинену;
  • бути людиною незалежною і уміти протистояти зовнішнім вимогам;
  • бути здатним оспорити чужі припущення, а також мати готовність і бажання діяти шляхом «А що коли?!»;
  • бути допитливим, сприйнятливим, неупередженим, готовим до чогось нового;
  • бути енергійним і спостережливим;
  • уміти поєднувати несумісне;
  • уміти подати свої ідеї і думки, переконати людину;
  • бути здатним до знаходження і постановки проблеми ;
  • бути здатним до генерування великої кількості ідей;
  • бути оригінальним – здатним відповідати на стимули нестандартно;
  • бути здатним удосконалювати об’єкт, додаючи деталі;
  • бути здатним розв’язувати проблеми, тобто здатність до аналізу та синтезу

Немає коментарів:

Дописати коментар