середа, 10 червня 2015 р.

Шкільне МО вчителів природничого циклу

                  Вчителі нашої кафедри
Методична проблема над якою працюємо:
"Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості"
Ноздренко Людмила Василівна - керівник  шкільного МО

Вчитель біології, вищої  кваліфікаційної категорії, вчитель-методист.


Моє життєве кредо: «Я люблю життя, бо ще скільки багато невідомого»
Моє професійне кредо: «Чим більше знаєш - тим більше зможеш»                                            

                                        
                                        
                                       

Рахманіна Тамара Пантелеївна 

Вчитель географії, вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист.

Моє життєве кредо:" Вік живи - вік учись"

Моє педагогічне кредо: "Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він - досконалий вчитель."












                                        
                
Шамрай Тетяна Анатоліївна

вчитель хімії, вищої кваліфікаційної категорії.

Моє життєве кредо: "Бути людиною у всьому і завжди"

Моє педагогічне кредо: " Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він - справжній вчитель"                                         


               


  
Сірченко Тетяна Павлівна
Вчитель біології, другої кваліфікаційної категорії.
Моє життєве кредо: "Дорогу здолає той, хто йде"
Моє творче кредо: "Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться



СНІГУР АЛЛА ПЕТРІВНА
   Вчитель основ здоров’я, першої кваліфікаційної категорії.
Моє життєве кредо: "Віддай людині крихітку себе. За це її душа поповнюється світлом"
Професійне кредо: " Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості"
Сердюк Ольга Петрівна
Вчитель хімії, вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.


Немає коментарів:

Дописати коментар