Звіт
про роботу вчителів кафедри природничих наук
Кам’янської ЗОШ І – ІІІ ст. № 1
за 2017 – 2018 н.р.
До складу
МО вчителів природничого циклу входять: Сірченко Тетяна Павлівна- голова ШМО,
вчитель біології, Рахманіна Тамара Пантелеївна – вчитель географії, Шамрай
Тетяна Анатоліївна – вчитель хімії, Снігур Алла Петрівна – вчитель біології та
основ здоров'я,Ноздренко Людмила Василівна – вчитель біології.
МО вчителів
природничого циклу у 2017-2018 н.р.
працювало над такою проблемою: «Підвищення
якості знань учнів і створення
мотивації успіху на основі впровадження в навчально-виховний процес нових
інноваційних технологій».
Вчителі МО
підвищували рівень своєї компетентності шляхом впровадження досягнень
психолого-педагогічної науки і передового досвіду, роботи в методичних шкільних
та районних об’єднаннях, участі у районних, обласних та міських заходах, стали активними учасниками творчих груп.
Протягом 2017-2018 навчального року з
метою вивчення і запровадження педагогічного і перспективного досвіду
відбувалося взаємовідвідування уроків педагогічними працівниками.
Кожен
вчитель працює над власними проблемами у навчальному процесі.
Вчителі
мають досягнення у підготовці учнів до районних та обласних олімпіад, участі у
МАН. Також мають учнів-переможців у районних та обласних олімпіадах з предметів ( вчителі :Ноздренко
Л.В., Рахманіна Т.П., Сірченко Т.П.).
Учень 10
класу Ревенко Віталій здобув переможне ІІІ місце на обласній олімпіаді з
географії (вчитель Рахманіна Т.П.) .
Учителі
нашої кафедри активні учасники інтернет-семінарів. У цьому році вчителі МО
брали участь у обласних інтернет-семінарах
і отримали сертифікати: Рахманіна Т.П., Ноздренко Л.В.
У 2017 – 2018 н.р. вчителі кафедри
природничих наук дали два відкриті уроки
(Сірченко Т.П., Шамрай Т.А. – бінарний урок біологія – хімія « Хімічний
склад деяких продуктів харчування»,
Рахманіна Т.П. – географія) та стали
учасниками районних семінарів
вчителів біології та хімії, семінару
вчителів географії Кам’янської ОТГ.
Вчителі
природничої кафедри протягом року стали
активними учасниками та організаторами всеукраїнських природничих конкурсів
«Колосок» (110 та 132 учнів), «Геліантус» (36 учнів школи).
Проблема
над якою працюватиме шкільне МО у 2017-2018 н.р.: «Вдосконалення форм і методів організації
уроків природничих наук через урізноманітнення особистісно- орієнтованої
системи навчання, застосування передових інформаційно-комунікаційних
технологій для розвитку творчої особистості кожного учня»
Мотивація
до навчання - одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу.
Формування мотивації у учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з
головних проблем сучасної школи.
Основні напрямки методичної роботи ШМО:
1. Підвищення науково–теоретичної підготовки учителів
дисциплін природничого циклу.
2. Удосконалення методичної підготовки вчителів,
підвищення якості навчально–виховного процесу.
3. Організація позакласної роботи з предметів: хімії,
біології, екології, географії, основ здоров’я, природознавства.
4. Організація індивідуальної науково–методичної
роботи.
5. Досягнення високого освітнього рівня, розвиток
дитячої обдарованості, впровадження нових методик, педагогічних інноваційний
технологій.
6. Пошук нових підходів до оновлення змісту.
7. Вдосконалення індивідуаліації, диференціації
навчально–виховного процесу з предметів природничого циклу.
8. Підвищення рівня знань, умінь і
практичних навичок учнів з предметів природничого циклу.
МО вчителів природничого циклу у
2018/2019 н. р. вбачає своє завдання в підвищенні наукового та методичного
рівнів своїх членів, удосконаленні навчально-виховного процесу як передумови
зростання інтересу школярів до навчання та запобігання низької успішності
учнів, застосування найрізноманітніших методичних прийомів, які відповідають
змісту навчального матеріалу і стимулюють пізнавальну діяльність учнів.
У нових соціальних умовах докорінно
змінюються і вимоги до вчителя. Сучасний учитель має володіти такими
професійно-педагогічними і фаховими вміннями, які були б спрямовані не тільки
на передачу знань, а й сприяли формуванню особистості учня як людини нового
типу з гнучким нестандартним мисленням, зі стійкою внутрішньою мотивацією, з
умінням самореалізації.
Методоб'єднання працюватиме над
розв'язанням цих завдань у світлі проблемної теми школи.
З метою посилення практичної
спрямованості роботи методоб'єднання на засіданнях відбуватиметься обмін
досвідом між учителями, продовжуватиметься взаємовідвідування уроків з
подальшим обговоренням.
У полі зору методоб'єднання буде
опрацювання методичних вказівок і рекомендацій МОН України, управління освіти і
науки, обговорення новинок наукової і методичної літератури, інформацій про
перспективний педагогічний досвід, упровадження нових педагогічних технологій,
апробація нових підручників.
Немає коментарів:
Дописати коментар