До
складу МО вчителів природничого циклу входять: Ноздренко Людмила Василівна -
голова ШМО, Рахманіна Тамара Пантелеївна – вчитель географії, Шамрай Тетяна
Анатоліївна – вчитель хімії, Снігур Алла Петрівна – вчитель біології та охорони
здоров'я, Сірченко Тетяна Павлівна – вчитель біології. МО вчителів природничого циклу у 2015-2016 н.р. над такою проблемою:"Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості"
Вчителі МО підвищували рівень своєї компетентності шляхом впровадження досягнень психолого- педагогічної науки і передового досвіду, роботі в методичних шкільних та районних обєднаннях, участі у районних, обласних та міських заходах.
Вчителі МО підвищували рівень своєї компетентності шляхом впровадження досягнень психолого- педагогічної науки і передового досвіду, роботі в методичних шкільних та районних обєднаннях, участі у районних, обласних та міських заходах.
Протягом 2015-2016 навчального року з
метою вивчення і запровадження педагогічного і перспективного досвіду
відбувалося взаємовідвідування уроків педагогічними працівниками, проводились
відкриті уроки та майстер-класи. Так майстер-класи провели Ноздренко Л.В. у
жовтні 9 клас тема: «Групи крові. Переливання крові» у лютому «Розмноження
та індивідуальний розвиток людини» у 9-А класі. Рахманіна Т.П. у 6 класі тема:
«Болота»
Кожен вчитель працює над власними проблемами у
навчальному процесі.
Вчителі мають досягнення у підготовці учнів до районних
та обласних олімпіад, участі у МАН.
Участь учнів в районних предметних олімпіадах.
Предмет/рік
|
2013-2014
н.р.
|
2014-2015
н.р.
|
2015-2016
н.р.
|
Біологія
|
6
|
7
|
9
|
Хімія
|
|
|
|
Географія
|
|
|
|
МАН
|
2
|
2
|
2
|
Конкурс/рік
|
2013-2014
н.р.
|
2014-2015
н.р.
|
2015-2016 н.р.
|
«Колосок»
|
|
|
|
«Геліантус»
|
8
|
0
|
0
|
«Альбус»
|
0
|
15
|
0
|
Сертифікати за участь у інтернет – семінарах отримали
такі вчителі: Ноздренко Л.В. Сірченко Т.П. Шамрай Т.А. та Рахманіна Т.П.
Ноздренко Л.В.
стала Лауреатом І Всеукраїнського конкурсу «Учитель-року -2016» та нагороджена
Дипломом інституту модернізації змісту освіти Національної академії
педагогічних наук, Інституту обдарованої дитини.
Проблема над якою працюватиме шкільне МО у 2016-2017 н.р.: "Підвищення якості знань учнів і створення мотивації успіху на основі впровадження в навчально-виховний процес нових інноваційних технологій"
"Найтонші джерельця, з яких наповнюється ріка єдності навчання та виховання - це бажання дитини вчитися. Але як же відкривати оті джерельця, як зробити, щоб вони не замулилися?"
(В.Сухомлинський)
Мотивація до навчання - одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Формування мотивації у учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи.
Основні напрямки методичної роботи ШМО.
* Вдосконалення знань умінь і навичок педагогів, створення умов для реалізації особистісних якостей вчителя, підвищення рівня його професійного саморозвитку, готовності до інновацій, створення індивідуально-авторської методичної системи.
* Базування методичної роботи на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду, на аналітичній, організаційній, пошуковій, дослідницькій, науково-практичній та інформаційній діяльності.
* Узагальнення передового педагогічного досвіду педагогів та активізувати участь у виданні друкованих матерілів, методичних посібників для використання у подальшій роботі.
Проблема над якою працюватиме шкільне МО у 2016-2017 н.р.: "Підвищення якості знань учнів і створення мотивації успіху на основі впровадження в навчально-виховний процес нових інноваційних технологій"
"Найтонші джерельця, з яких наповнюється ріка єдності навчання та виховання - це бажання дитини вчитися. Але як же відкривати оті джерельця, як зробити, щоб вони не замулилися?"
(В.Сухомлинський)
Мотивація до навчання - одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Формування мотивації у учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи.
Основні напрямки методичної роботи ШМО.
* Вдосконалення знань умінь і навичок педагогів, створення умов для реалізації особистісних якостей вчителя, підвищення рівня його професійного саморозвитку, готовності до інновацій, створення індивідуально-авторської методичної системи.
* Базування методичної роботи на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду, на аналітичній, організаційній, пошуковій, дослідницькій, науково-практичній та інформаційній діяльності.
* Узагальнення передового педагогічного досвіду педагогів та активізувати участь у виданні друкованих матерілів, методичних посібників для використання у подальшій роботі.
План роботи ШМО на 2016-2017 н.рік
Засідання 1 (серпень)
1.
Діагностика професійної, методичної підготовки,
професійних потреб вчителів.
2.
Складання графіка відкритих уроків, майстер-класів
учителів, позаурочних заходів
3.
Затвердження індивідуальних тем самоосвіти вчителів.
4.
Різне.
Засідання 2. ( жовтень)
1.
Підготовка та проведення шкільних олімпіад.
2.
Визначення переможців та їх участь у районних олімпіадах.
3.
Проведення індивідуальної робот з обдарованими дітьми.
Засідання 3. (січень)
1. Круглий стіл: « Відкриття нових напрямків діяльності,
створення нових технологій, набуття нової якості результатів діяльності».
Інноваційні зміни в освітній діяльності.
2. Відкритий позакласний захід. Майстер – клас: «Хімія кохання»
(Ноздренко
Л.В.)
3. Обговорення.
Засідання 4. (квітень)
1.
Підготовка до ДПА та ЗНО.
2.
Підсумки навчальної та виховної діяльності ШМО.
3.
Планування на наступний навчальний рік.
Немає коментарів:
Дописати коментар