У 9-А класі відбувся відкритий урок з біології на тему: "Розмноження та індивідуальний розвиток людини. Будова статевої системи".
Актуальність статевого виховання учнівської молоді в сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, проституцією та злочинністю на статевій основі, поширенням порнографії, що руйнує психіку неповнолітніх. Усе це виявляється в недостатній підготовленості багатьох молодих людей до створення сім'ї, виконання родинних обов'язків, що нерідко спричинює розлучення. Особлива роль у статевому вихованні учнів належить урокам біології, на яких вони отримують уявлення про розмноження і розвиток живих організмів; статеве і нестатеве розмноження; органи розмноження (будова чоловічих і жіночих статевих органів); дітородну функцію людини; вплив нікотину, алкоголю і наркотиків на спадковість; спадкові захворювання; ембріональний розвиток, гігієну вагітності; вікову періодизацію розвитку дитини; статеве дозрівання і відхилення у статевому розвитку; ранні статеві контакти та їх шкідливі наслідки; статеву гігієну та ін. Ми почали вивчати дорослу тему тому по-дорослому її і сприйняли. Діти показали свою готовність до відвертої розмови, свою відкритість для сприймання матеріалу - тому, що вони розуміють відповідальність за своє життя і людське щастя лежить на них самих.
обговорення завдань у групах
Виступ учнів.
Актуальність статевого виховання учнівської молоді в сучасній школі зумовлена прискореним статевим розвитком школярів (акселерація), недостатнім рівнем обізнаності неповнолітніх у статевій сфері, статевою розпустою певної частини неповнолітніх, проституцією та злочинністю на статевій основі, поширенням порнографії, що руйнує психіку неповнолітніх. Усе це виявляється в недостатній підготовленості багатьох молодих людей до створення сім'ї, виконання родинних обов'язків, що нерідко спричинює розлучення. Особлива роль у статевому вихованні учнів належить урокам біології, на яких вони отримують уявлення про розмноження і розвиток живих організмів; статеве і нестатеве розмноження; органи розмноження (будова чоловічих і жіночих статевих органів); дітородну функцію людини; вплив нікотину, алкоголю і наркотиків на спадковість; спадкові захворювання; ембріональний розвиток, гігієну вагітності; вікову періодизацію розвитку дитини; статеве дозрівання і відхилення у статевому розвитку; ранні статеві контакти та їх шкідливі наслідки; статеву гігієну та ін. Ми почали вивчати дорослу тему тому по-дорослому її і сприйняли. Діти показали свою готовність до відвертої розмови, свою відкритість для сприймання матеріалу - тому, що вони розуміють відповідальність за своє життя і людське щастя лежить на них самих.
Якщо порівняти всіх людей планети, то найдужче,
чим вони відрізняються , - це стать(чоловіча й жіноча). І справді, жінки та
чоловіки дуже різні. Різні не тільки з фізіологічної точки зору, а й за
поглядами, думками, сприйняттям світу, і навіть. За статевою хромосомою: у
жінки – Х, у чоловіка – У.
Усе наше життя побудоване на взаємостосунках.
Стосунки між чоловіками й жінками – найскладніші в людській природі. Вони
можуть бути різними і проявлятися у різних формах. Кожна людина відчуває
потребу в цих стосунках, особливо люди прагнуть бути щасливими в коханні. Ось це і стало предметом нашого обговорення на уроці.
обговорення завдань у групах
Виступ учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар